Wednesday, July 6, 2011

Anda mahukan segalanya yang "terbaik" di Aidilfitri ????

Anda mahu segalanya yang “terbaik” di Aidilfitri ???

Kamilah jawapannya….untuk KURUS, SIHAT CANTIK….
Formula lengkap dalam 1 botol.

·       langsing
·       Cerah
·       Putih
·       Gebu
·       Tegang
·       Anti gelebir

Pakej mudah dari kami
·       wajib makan
·       wajib kerap minum
·  Tanpa kerap ke tandas
· Penurunan berat hebat secara sihat





Teknologi nano
100% herba

Formula terunggul Nano Herba kurus sihat tanpa berlapar tiada tandingnya di pasaran.

“membongkar Rahsia dari Anugerah Alam”


CEPAT HUBUNGI SAYA 
EN. ROSDI MUHAMAD 012-3717540 
HQ NUR LIZZ : 019-3717347
EMAIL: nurlizzmarketing@yahoo.com.my


UNTUK TEMPAHAN ATAU MENJADI PENGEDAR.

Dapatkan IKLAN KAMI DI Majalah Mingguan Wanita pada 22/07/2011.


TESTIMONI BOB KUMAN 



Nama: Bob Kuman
Kerjaya: Pelakon / peniaga
H/p        : 019-6345923



Gambar Bob Kuman sebelum menggunakan
Produk NUR LIZZ 2 SLIMMING
Gambar Bob Kuman Semasa di Wad
Baru-baru ini.

Gambar Bob Kuman
semasa menggunakan produk Nur Lizz Baru-baru ini.

Testimoni  Bob Kuman

Salam semua,
Saya Bob Kuman, Anda semua maklum yang saya baru-baru ini telah merehatkan diri saya di wad kerana masalah kesihatan. Saya baru sahaja menggunakan produk Nur Lizz 2 Slimming tak sampai sebulan. Selepas menikmati produk Nur Lizz 2 Slimming saya telah menikmati  pelbagai faedah kesihatan hanya dalam 1 botol sahaja. Kini saya boleh memandu jarak jauh,boleh berdiri lama, lebih sihat dan bertenaga, masalah asma saya telah ok, kencing lawas, kulit lebih cerah bersih dan yang bagusnya saya boleh bergerak bebas serta berat badan saya telah susut hinggakan terpaksa menderma baju-baju saya kepada orang.  Dan terkini saya sudah hampir tidak menggunakan ubat hospital lagi. Alhamdulillah, syukur saya atas rahmat darinya memberi  kesihatan kepada saya melalaui Nur Lizz 2 Slimming. Anda di luar sana bila lagi ????



No comments:

Post a Comment