Wednesday, May 18, 2011

PENERANGAN.

KAMI BUKAN TUHAN

Salam kepada semua pengunjung blog saya ( EN. ROSDI ). Tujuan saya menulis artikal ini kerana rasa terpanggil untuk menerangkan kepada saudara sekelian tentang Produk-produk keluaran Nur Lizz Marketing terutamanya tentang NUR LIZZ 2 SLIMMING. Di mana pengguna-pengguna yang telah mengamalkan produk kami amat berpuashati malah telah member pujian yang bagi saya amat bagus tapi boleh di salah erti/ tafsir oleh orang ramai yang tidak menggunakan produk keluaran kami kerana tujuan asal mereka yang membeli produk NUR LIZZ 2 SLIMMING untuk kurus tetapi selepas menggunakan produk kami ini mereka bukan sahaja Berjaya kurus malah telah dapat menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan mereka alami sebelum ini. Di situlah timbul kerisauan bagi saya, takut orang salah tafsir atau pun menganggap kami melakukan penipuan untuk meraih keuntungan semata-mata.  Oleh sebab itu saya terpaksa menerangkan cara produk – produk kami berfungsi.

Untuk pengetahuan semua, kebanyakan produk-produk kesihatan di hasilkan lebih tertumpu kepada penyakit tertentu. Dengan erti kata lain untuk pening kita hasilkan ubat pening, dapat hilangkan pening bermaksud telah Berjaya menyelesaikan penyakit itu, tapi timbul pelbagai persoalan di sini.

·         Sejauh mana pening kita itu hilang?
·          Berapa lama pening kita akan berulang kembali ?
·         Apakah punca pening kita ?

Persoalan – persoalan inilah yang kami ambil kira untuk menghasilkan produk-produk keluaran syarikat kami agar berbeza dari produk – produk yang ada dalam pasaran.
Produk kami berfungsi dari punca masalah sesuatu penyakit. Untuk pengetahuan semua penyakit yang datang kepada kita, sama ada berpunca dari makanan kita, persekitaran , tabiat kita, kelemahan sistem badan kita , penyakit dari keturunan ( genetik keturunan ) dan lain-lain.
Produk Nur Lizz 2 slimming merawat atau berfungsi melalui darah. Kebanyakkan penyakit ada hubungkaitnya dengan sistem darah kita, kerana darahlah yang menyalurkan segala nutrisi-nutrisi kepada seluruh badan (  organ – organ utama ). Jika dalam dalam darah kita ada banyak lemak, bahan toksik , kolestrol dan pelbagai bahan yang boleh memudharatkan kepada kesihatan kita. Apakah yang akan berlaku kepada sistem badan kita. Ini semua akan memberi kesan kepada keberkesanan fungsi organ kita. Bila organ-organ utama kita kurang berfungsi maka kesihatan kita pun mulai merosot. Untuk merawat masalah kegemukan sebenarnya amatlah mudah , konsepnya :

Makan banyak jadi gemuk, maka penyelesaiannya jangan makan maka boleh kuruslah, betul ke , begitu ?
Tidakkah akan menyebabkan kesan-kesan sampingan kepada pengguna ???
Mungkin pelanggan akan dapat penyakit lain seperti gastric, pening kepala, lemah badan,berdebar-debar, tidak ada “mood “ sepanjang mengambil produk tersebut dan pelbagai masalah-masalah yang lain akan timbul. Kalau berhenti rawatan akan menyebabkan berat badan akan naik mendadak disebabkan selera makan bertambah-tambah, erti kata lain balas dendam sebab sebelum ini diet dan berpantang makan. Inilah yang di gunakan oleh produk-produk yang ada di pasaran sekarang.

Produk kami merawat dengan cara menyerap segala lemak-lemak, kolestrol-kolestrol , bahan- bahan toksik dan bahan-bahan asing yang tidak di perlukan oleh tubuh badan dari sistem darah. Di sebabkan produk kami di hasilkan dari herba dan berteknologi nano, maka ia merawat sehingga ke saluran-saluran darah yang kecil. Jika saluran darah tersumbat maka ia akan tembusi ketulan tersumbat tersebut bila rawatan ini di jalankan air amat di perlukan untuk membantu rawatan untuk lebih berkesan. Sebab itulah kita mengalakkan pengguna kita minum air sekerap mungkin ( 1 gelas sejam air putih ). 

Bila darah kita telah bersih dari bahan-bahan yang tidak di perlukan oleh badan, maka organ –organ utama kita akan berfungsi lebih baik hari ke hari. Kesannya sistem metabolisma kita akan bertambah dan kesihatan kita hari-ke hari semakin pulih. Itulah yang terjadi kepada pengguna kami yang terkejut kenapa produk kami boleh menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan mereka.  Di sini saya tekankan bahawa untuk menggunakan produk NUR LIZZ 2 SLIMMING kami wajibkan para pelanggan kami jangan berlapar , makan seperti biasa supaya rutin pemakanan anda tidak berubah. Erti Kata produk kami ini boleh merawat anda jadi kurus tanpa berlapar.  Jika anda berasa kenyang atau pun tidak lalu/ tiada selera  untuk makan anda wajib makan juga. Sebarang pertanyaan sila hubungi saya ,


En. Rosdi         H/P: 012-3717540
Sekian dulu dari saya. Kami amat alu-alukan pengedar/ stokis seluruh Malaysia. Brunai, Singapura dan Indonesia.


 http://www.nurlizzmarkerting.blogspot.com

"Membongkar rahsia dari anugerah alam"


No comments:

Post a Comment